Tisdag den 11 september

Godmorgon! Nu var det ett tag sedan jag var här inne sist. Vad har hänt sedan dess? Jag har fyllt år, har varit utomlands och sommaren har tagit slut. Har ni haft en bra sommar? Min har varit helt okej, det bästa var utomlands resan till Turiket, det var så varmt och skönt och roligt! 
 
På tal om födelsedag, så fyller min pojke år på söndag och jag har redan fixat hans födelsedags present, men är inte riktigt klar. Jag vågar inte skriva ut det ännu, så ni får se det senare. Har ni hört den här låten? Den är riktigt bra. :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0