Snart så

Hej! :)
 
Snart åker jag till London och jag längtar riktigt mycket efter att få komma dit. Jag har aldrig tidigare varit där så det ska bli spännande att åka till en större stad, för shopping, upplevelser, mat och ja allt som man kan tänka sig stöta på där som man inte gör här hemma. Därför tänkte jag fråga er om det finns någonting som man bara måste upptäcka och se i London, någon speciell attraktion eller shopping? Kom gärna med tips. 
 
Jag tänkte åka ut till Buckingham Palace, Big Ben, Picadilly C, shoppa, fika på Starbucks, London Eye. :)
 
Ska verkligen bli hur kul som helst! Längtar verkligen.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0