Snart ryker tandställningen

Hej allihopa, hur mår ni? Med mig är det bra är dock lite förkyld men den håller på att försvinna så det är skönt. För över ett år sedan satte jag i min tandställning, tiden har gått riktigt fort för imorgon kommer jag att ta ut den. Ska bli riktigt kul att se hur det ser ut nu efter att mitt bett och mina tänder är bra igen. :) Har verkligen varit värd all tid, visst har det varit lite jobbigt. Men eftersom jag har haft tandställningen så kort har det inte varit ett problem plus att jag har blivit van med att ha den. Men det ska absolut bli skönt att ta bort den. :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0