Tisdag 26 juni

Godmorgon bloggen!

Tittade på en gammal favorit igår, nämligen A cinderella story. Tycker den är så bra! Det passade bra, med tanke på att vädret inte var på topp, det är de inte idag heller men det regnar åtminstonde inte. Idag ska jag iväg till stan en sväng hade jag tänkte, har ett presentkort så tänkte kolla om jag hittar någonting fint. Har även tänkt att köpa ett par skor och ett linne som jag har hittat dock finns de inte i affären utan jag måste beställa de, får se hur jag gör med det.

Nej nu ska jag upp och äta frukost. Vad ska ni hitta på idag då? :)



Den här bilden är tagen i slutet av april/början av maj. Det var mer sommar då än var det var nu. Hoppas verkligen solen hittar tillbaka snart.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0