Om jag kunde flyga

Sitter och tittar på lite resor, jag och min kompis ska troligtvis åka på en längre resa i vinter. Då tänkte vi b.la. besöka Bali, Thailand, Australien. Ska passa på att göra allting som man kan göra där som inte går att göra här hemma i Sverige, surfa b.la. Jag vill både åka till turistorter och till icke turistorter. Denna resa kommer jag endast göra en gång i mitt liv och den planerar jag att göra om mindre än ett halv år.

Beachfront-casa-de-la-flora-luxury-resort-in-thailand-4_large

Bilden kommer härifrån, hur härligt ser det inte ut att vara i Thailand?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0