I miss u

Hej.

Har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden eller ingenting alls. Har tappat suget, som vanligt. Men har ändå valt att ha kvar bloggen ifall man vill börja skriva igen.

Det har hänt endel saker sen jag skriv regelbundet. Jag har fyllt 18 år, börjat sista året på gymnasiet och startat ett eget företag, fast det är genom skolan men ändå. Det ska bli riktigt intressant. Jag har även haft det sista sommarlovet i hela mitt liv, känns konstig och overkligt. Tänk, nästa år tar jag studenten. Längtar oerhört mycket. Speciellt att slippa plugga som man gjort sedan första klass. Jag har även börjat träna friidrott igen, vilket känns väldigt bra. Dels att börja röra sig och dels för att träffa kompisar. Vad har ni gjort? :)


Gammal bild på mig.

Kommentarer
alva :)
Datum: 2011-10-07 | Tid: 20:21:29 | Blogg: http://alvispalvis.blogg.se/

Grattis i efterskott :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0