Svar på frågestunden

Vad är din favorit färg?
På kläder är det svart och vitt annars säger jag nog rosa och blå.

Har du haft någon blogg innan den här?

Jag har haft massor av andra bloggar sedan jag började med den här, har bloggat i 6-7 år tror jag om inte mer. ;)

Är du nöjd med hur din blogg ser ut?
Den är helt okej, man är väl inte alltid 100% nöjd, hade gärna bytt bilder på mig.

Vem är din bästa vän?
Måste nog säga min barndomskompis Linn.

Vilket är ditt bästa ämmne på skolan?
Svår fråga, idrott var det när jag gick i nian men nu är allt så annorlunda. Helt ärligt, jag vet inte.

Går du i nån sport?
Nej faktiskt inte, sportade väldigt mycket som "liten". Men ska börja gymma inom en snart framtid.

Favorit mat?
All mat, bara man gör den rätt. Sen beror på det på vad man är sugen på. Just nu... potatisgratäng med ost och revbensspjäll, härlig blandning. ;)

Hur länge har du haft bloggen?
Sen 29 oktober 2010.

Bästa i garderoben?
Kanske något linne, annars mina skor.

Hur sminkar du dig till vardags?
Har inte smink varje dag men då jag sminkar mig använder jag mig av en produkt från Make Up Store som tar bort röda prickar och ringar under ögonen, sen har jag i.d puder och maskara, tar inte mer än 5 minuter.


Vilken linje går du på gymnasiet och vad vill du bli när du blir stor?
Jag går samekonomi, svår fråga men jag skulle gärna bli en framgångsrik affärskvinna (eget företag). Får faktiskt testa på att starta ett eget företag i trean, ska bli väldigt kul och spännande. Ser verkligen fram emot det. :D

Kommentarer
elin andersson
Datum: 2011-03-29 | Tid: 15:52:44 | Blogg: http://elintursch.blogg.se/

svar: jag tycker också det är rätt dåligt, men det är inte så jätte mycket pengar så det gör ingeting! :)

matilda
Datum: 2011-03-29 | Tid: 21:16:13 | Blogg: http://matildav.blogg.se/

Oj vilken fin bild, har du tagit den? :D

Svar: Nej det har jag inte =)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0