Skräckfilms maraton?

Så nu har jag slutat, kom precis hem till Marcus och för tillfället sitter jag och tittar på tv och bara tar det lugnt. Min förkylning vill inte ge sig verkar det som, har ni några tips som kan bota den? Det enda jag vet är att man ska vila och det gör jag i princip hela tiden, ska man kanske äta frukt också? Får kolla upp det, för det är verkligen jobbigt med förkylning osv. 

Har ni några planer inför ikväll då? Själv ska jag som sagt ta det lugnt som vanligt känns det som, ska kolla på någon bra film och bara mysa med något nyttigt/gott. Har ni några bra tips på skräckfilmer? Jag är väldigt taggad på att ha skräckfilms maraton med massor av rysare. Får se vad jag hittar på ikväll, men just nu lutar det åt en skräckfilms maraton.



Detta är en av alla skräckfilmer jag sett, dock var den inte speciellt läskig mest äcklig.

Kommentarer
J
Datum: 2011-03-11 | Tid: 17:03:12 | Blogg: http://fous.blogg.se/

sv: vi har ept på min skola (elev planerad tid) man kan göra läxor och jobba med olika ämnen i ca 2 timmar. och då har dom fixat så man kan ha hemkunskap då varje vecka. så vi är en liten grupp och får bestämma lite vad vi ska laga eller baka så vi gjorde tårta ;)

Alveljung
Datum: 2011-03-12 | Tid: 15:29:11 | Blogg: http://alveljung.blogg.se/

Du borde se på Quarantine om du inte redan sett den. Det är den amerikanska versionen av REC. Jag tycker att Quarantine är mycket bättre och läskigare än REC.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0