Yes!

Är hemma hos Marcus nu. Det gick jättebra hos tandläkaren! :D Jag kommer slippa betala 27000 kronor för tandställningen, jag får den gratis istället. Känns grymt skönt och är super glad för mina tänder kommer bli så fina sen, hihi. Ska fira det med att se en bra film med världens finaste pojkvän. (Ja jag är väldigt glad eftersom vi slipper betala 27000 kronor för tandställningen. Eftersom det är mycket pengar, så kan man istället göra annat för pengarna, spara t.ex. ;)).



Tänkte se denna film, är den bra?


Kommentarer
emma
Datum: 2011-01-10 | Tid: 21:26:27 | Blogg: http://emja.blogg.se/

Oh den där filmen är riktig rolig! :D ..har jag för mig i alla fall. var ett tag sen man såg den :)



shit kostar det 27000 att få tandställning annars? sjukt :O


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0