Uppe med tuppen

Godmorgon, är det någon annan än jag som är vaken nu? Jag sov i alla fall inte speciellt bra i natt, kanske det beror på att Marcus inte är här. Sen så somnade jag inte heller till filmen igår vilket gjorde det ganska svårt för mig att sova då. Igår när jag skulle sova (och även nu) tänkte jag på vad jag skulle shoppa den här månaden osv. Hur jag ska lägga upp min lilla ekonomi som jag har den här månaden. Måste bland annat betala tillbaka till Marcus runt 300 kronor, sen har jag hittat två fina tröjor på Vero moda 200 kronor x2 sen en fin sak på H&M 300 kronor och lite till. Sen måste jag även lägga undan pengar, inte lätt att leva på studiebidraget som är på tok för lite pengar och kommer sjukt sent, i slutet av varje månad vilket suger... Nej nu ska jag upp och äta frukost samt fördriva tiden lite. :)



Omelett är min favorit på morgonen, vilken är eran?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0