Sverigelotten

Klockan börjar bli mycket så jag ska gå och lägga mig nu, ska krypa ner bredvid Marcus. Eftersom jag inte är ett dugg trött så ska vi sätta på filmen The Grown Ups, jag skulle se den förut men det var något fel då, så passar på att se den nu istället. Imorgon slutar jag sent (runt 16) så efter det åker jag direkt till pappa, troligtvis utan Marcus. :( Han skulle till någon kompis, så han kommer på lördag istället. Nej nu måste jag börja titta på filmen innan klockan blir för mycket, godnatt. 



Just det, förut så spelade jag bingolotto (uppesittarkvällen) då vann jag två Sverige-lotter och på en av de vann jag 25 kronor, haha. Synd att jag inte vann Thailands resan. ;)

Kommentarer
ELLEN
Datum: 2011-01-21 | Tid: 10:36:27 | Blogg: http://ellensbloppis.blogg.se/

Tack! Kika gärna in igen och hör av dig om du hittar något! :)

Cajsa
Datum: 2011-01-21 | Tid: 11:05:30 | Blogg: http://cajsa1.webblogg.se/

hejsan! :D allt bra med dig idag?

Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-01-21 | Tid: 18:11:00 | Blogg: http://idatallhed.se

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund på bloggen! ;) Vore ju för sorgligt att ha en frågestund utan frågor :P



Alla frågor besvaras och du får fråga precis vad du vill oxh hur mycket du vill! :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0