Suktar efter sommarkläder

Nu har jag pluggat igenom 40 (!!) sidor i matte, känns skönt att ha börjat men nu är det bara 50 sidor kvar. Har tagit en paus nu, har precis ätit lite nudlar och just nu sitter jag och tittar runt på lite sommarkläder som jag är sugen på att köpa till sommaren. Har hitta en massa fint på H&M, Vero Moda och bikbok, känner mig väldigt taggad på det ska bli fredag för då får jag mitt studiebidrag, då blir det shopping! Dock ska jag betala tillbaka pengar till Marcus och spara ungefär hälften. Nu ska jag fortsätta att sukta runt efter lite sommarkläder sen blir det mera plugg. :(



En till gammal bild på mig, haha. Saknar min svarta kofta, vart är du!?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0