Söndags ångest?

Godmorgon bloggen!

Igår såg jag och Marcus The house of the devil en skräckfilm, den var riktigt dålig, inte läskig någon gång riktigt B var den. Men ikväll ska vi se Messangers 2, jag tror jag har sett 1an men kommer inte riktigt ihåg, aja i alla fall idag ska jag ringa några samtal och beställa hem ett par skor, äntligen! :D Senare ikväll blir det solsidan, skulle egentligen åkt hem till mamma idag men eftersom Marcus har lång sovmorgon imorgon åker vi dit imorgon istället, vilket passar bra för mig också för då kanske jag kan ringa alla de där samtalen då istället. ;) Nu ska jag gå och ta mig en smoothie (de är riktigt mättande).



Haha, väldigt seriös!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0