Skit dag...

Godmorgon! :)

Vaknade runt halv elva, önskar att jag istället hade sovit bort hela dagen. Idag kommer jag ha skittråkigt, kommer bara ringa massa samtal och fixa med tråkiga saker, sen kommer inte Marcus hit som jag trodde. Åh så irriterande! Sen vill jag boka en resa men h*n har inga pengar, blä! Att vara i Stockholm tio veckor på sommarlovet är nog det jävligaste jag har varit med om, fytusan vad tråkigt det var. Så i sommar ska jag allt utomlands, hoppas på Kreta/Rhodos eller något sådant ställe och Egypten med pappa. (Drömma kan man i alla fall) Nåja nu måste jag väl bege mig upp för att äta frukost.



Känner mig såhär sur nu!

Kommentarer
evelina
Datum: 2011-01-28 | Tid: 15:49:01 | Blogg: http://entjejelina.blogg.se/

tycker faktiskt att du var lite lik dessie på den bilden ;p


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0