Sista-minuten-resor

Sitter och tittar på sista-minuten-resor, är så fruktansvärt sugen på att åka utomlands. Jag sitter och funderar på om man ska vänta med att ta en sista-minuten-resa i sommar (om det finns någon kvar då) eller om man bokar en resa redan nu så man vet att man säkert åker iväg i sommar. Jag vill så gärna till Thailand, men det är så dyrt. Tror jag ska satsa på en två veckors resa i Europa kanske Italien, har alltid velat åka dit. Eller kanske bara Spanien eller Grekland där jag varit förut ett antal gånger. Vi får helt enkelt se vart resan tar mig och när, vet i alla fall att Marcus ska med. Kommer tvinga med han fastän han vill eller inte! ;)



Man kan i alla fall drömma! Skulle vilja åka till Thailand med pappa och Marcus, haha. Pappa för att han alltid velat åka dit och är bra på resor osv och sällskap såklart, Marcus för att jag skulle sakna ihjäl mig om han inte åkte med och för att han är världens bästa och ska bara med! :D

Kommentarer
Lisa
Datum: 2011-01-16 | Tid: 19:26:32 | Blogg: http://lisaangel.blogg.se/

Låter supermysigt jue, blev jättetaggad på att åka utomlands nu ;) Finfin blogg! :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0