Shopping på stan

Godmorgon alla underbara bloggläsare. Hur mår ni? Jag mår bra (med tanke på min hemska dröm) drömde att Marcus var otrogen med min bästakompis, när jag vaknade visste jag inte om jag drömde eller om det var sant ganska jobbigt, haha. I alla fall, snart ska jag in till stan med Marcus för att shoppa lite, blev inte den shoppingen jag ville igår så tar det idag istället. ;)


En bild från i somras, är så trött på kylan, snön och vintern. Sommaren är varmt välkommen, fyller ju även 18 år i sommaren. Shiiit, är jag så gammal snart!? Tiden går fort, då är sommaren här snart då.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0