Saknar min dator

Har glömt min älskade dator hos Marcus, vilket är riktigt irriterande. Det är den enda smidiga datorn (den är liten och söt) som laddar upp mima bilder bäst. Både från mobilen och kameran, för då kan jag välja ut vilka bilder jag vill ha. På de andra datorerna laddat de över alla mina bilder (har över 1000 på mobilen!!!) vilket är ganska jobbigt och tar säkert sin tid att laddas över. Ja som ni säkert förstår så vill jag ha min dator, för det är jobbigt att blogga från mobilen vilket också betyder = inga bilder vilket är tråkigt. Godnatt sötnosar och min älskade STALKER, puss!

Kommentarer
Madeleine
Datum: 2011-01-20 | Tid: 10:28:47 | Blogg: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Har du fått en stalker på halsen?

I AM BAAM - Göteborg Edition
Datum: 2011-01-20 | Tid: 12:30:21 | Blogg: http://iambaam.blogg.se/

:-P Oh, spännande med en stalker!



Vilken fin design du har numera :) Ja, den andra var också jättefin. Men den här är liksom mer du!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0