Mot frisören

Godmorgon. Känner mig jättetrött nu för tiden, kanske beror på att jag lägger mig sent. Men jag brukar aldrig vakna såhär sent för de. Nåja, idag ska jag till frisören för att fixa håret, äntligen. :) Men jag orkar verkligen inte åka dit när det är så kallt, blääää. Just nu sitter jag och äter frukost ska snart hoppa in i duschen.

Det var ett tag sen jag var på just den salongen men jag tror faktiskt jag kommer hitta ganska bra, men har inte bestämt mig för hur jag ska åka. Tror jag tar tåget och bussen dit faktiskt. ;) Frisören jag ska till heter Carin och jobbar på W Lounge, tror det hette så. Kanske kommer upp något inlägg när jag är borta om ni har tur, ha en toppen dag så länge. Puss!



Haha, så underbar bild. :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0