Love & other drugs

Imorgon är det skola igen och jag börjar 08.30 vilket betyder att jag måste gå upp runt 06.00, suck! Idag kollade jag faktiskt bio med Alice och Marcus, vi såg love & other drugs. Filmen var bra tycker jag (som alltid). Nu ska jag göra mig i ordning för att hoppa ner i sängen för att kolla på en av alla filmer av Halloween. Imorgon slutar jag runt tre så vi hörs runt tre då helt enkelt. Nej nu måste jag komma i säng, annars kommer jag inte upp i sängen imorgon, godnatt alla söta därute. :)


Kommentarer
s i m o n e
Datum: 2011-01-24 | Tid: 12:26:21 | Blogg: http://siimson.blogg.se/

jobbigt att stiga upp så tidigt :/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0