Lite tid över

Förlåt för kass uppdateringen idag, men har varit hos tandläkaren och nu de senaste timmarna har jag pluggat, duktig jag är! Det gick i alla fall bra hos tandläkaren, vi tog massa bilder och formade mina tänder efter någon gägga. Fick en tid i slutet av februari då jag ska dit för att sätta in tandställningen, de börjar med att sätta rälsen där uppe sen fixar de under också, spännande! Efter tandläkar besöket gick jag och åt med min fina pappa i Kungshallen efter det sprang jag snabbt in på BikBok. Fick en tröja där av pappa, ni vet en sån där baseboll tröja, röd. Har länge velat ha en sån men har inte köpt för alla hade den och nu när jag såg att den kostade 99 kronor så fick jag den, tacktack. :D Nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag göra glass till Marcus sen blir det film.



En bild på mig och Brufflan för ett antal år sedan, känner ni igen mig?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0