Fredagsmys

Har precis badat i någon timme (som vanligt) och nu ligger jag i sängen och är super trött. Tidigare idag var jag, pappa "M" och "A" förbi Nacka Forum där jag äntligen (!) köpte ett nytt skydd till min mobil. Det andra var riktigt äckligt, alldeles smutsigt och hade börjat släppa i hörnet. Nu är det nytt och fräsch igen, känns skönt och nu kan jag äntligen se vad klockan är och klicka utan att den inte reagerar (smutsen och de var i vägen). Nu ska jag krya ner under täcket och kolla film med älsklingen! :D



Haha, man ser knappt vad det är men det är Ida (katten) som ligger i min säng, hon var så söt så var tvungen att ta ett kort.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0