Bad girl

Förlåt för den kassa uppdateringen idag, men direkt efter skolan åkte jag hem för att äta sen fort till träningen, efter träningen åkte jag till ishallen där Marcus var och nu har jag duschat och är hos honom, fullt upp så att säga. Imorgon slutar jag tidigt då ska jag hem och plugga och "ta tag i mitt liv" haha, nej men måste ringa viktiga samtal som jag kan göra hela dagen imorgon, perfekt! ;) Vad har ni hittat på idag?



Haha jag på Stockholm Open för snart 5 år sedan, vacker bild förresten. ;)

Kommentarer
Fujja
Datum: 2011-01-31 | Tid: 23:02:40 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Okej :) aa, jag förstår! :love:



Haha, söt bild!

Allt bra?

mmaria
Datum: 2011-02-01 | Tid: 22:01:25 | Blogg: http://mariamii.blogg.se/

haha va sööt :D

o ja gillar din header så mycket föresten !


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0