Äntligen händer det

Imorgon ska jag äntligen beställa hem skorna som jag suktat efter ett tag nu, ska även beställa hem ett nytt skal till min mobil, längtar verkligen tills jag får göra det. Man måste ha VISA, Mastercard för att kunna betala med kort och måste vara minst 18 år för att betala med postförskott (stavning), så jag kunde inte köpa mina skor igår vilket var riktigt irriterande! Om de är slut imorgon kommer jag bli riktigt sur, men jag hoppas på lite tur eftersom mamma kan hjälpa mig imorgon. :D

Kommentarer
Pinkpiercing ♥
Datum: 2011-02-01 | Tid: 08:49:05 | Blogg: http://pinkpiercing.webblogg.se/

svar: tack :)



fin design, allt bra? :D

k
Datum: 2011-02-22 | Tid: 20:02:14 | Blogg:

hej undrar om tibble är bra?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0