9 månader med älsklingen

Har precis kollat klart på Solsidan, missade ju det igår eftersom jag var på bio. Serien är grymt bra och det är ju kul att den utspelar sig ganska nära pappa. ;) Nu ska jag hoppa ner i sängen med Marcus för att vi ska kolla på en skräckfilm som heter 2:13 tror jag. Någon som har sett den? Var den läskig? Ja det återstår och se för mig. Har självklart inte gjort mina skolsaker, men imorgon måste jag. Slutar tidigt så då hinner jag i alla fall en liten stund men ska till tandläkaren och övningsköra, åh blir galen. Måste verkligen lära mig att planera, aja får skylla mig själv. Har faktiskt en ursäkt, har faktiskt nio månader med Marcus idag, jag älskar dig. Godnatt allihopa, kram.



Väldigt seriös, haha det handlar om att bjuda på sig själv. ;)

Kommentarer
Martin The Edge
Datum: 2011-01-18 | Tid: 10:11:15 | Blogg: http://edgeman.blogg.se/

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

vicktoria
Datum: 2011-01-18 | Tid: 13:08:33 | Blogg: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

besök och kommentera gärna min blogg :) www.elisabethvicktoria.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0