16onde Januari 2010

Godmorgon alla bloggläsare! :D

Igår kväll vart det en myskväll för min och Marcus del. Vi kollade på The last exorcism och Sex and the city (tvingade han att kolla på den). Första filmen var sådär men SATC var riktigt bra, någon annan som sett någon av dessa filmer? Idag får jag nog inte mysa lika mycket utan idag måste jag verkligen plugga, har lite saker som MÅSTE vara klara till onsdag och nästa vecka. Söndag blir alltså en plugg dag. Vill även hinna träffa min mamma, känns som det var över en vecka sedan vilket jag tycker är riktigt länge. Har heller inte träffat Musse min lilla katt, tänk om hon tror att jag dött. :( Nee vad hemskt, men jag ska i alla fall gå upp och äta frukost sen får vi skjuts av pappa in till stan.



Har ingen kamera så kan ej ta några bilder, så ni får en bild från i våras när jag var på Teneriffa.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0