Ögon

Godmorgon.
Snart har hela höstlovet gått, tiden går så fort nu för tiden. Skönt på ett sätt men blir samtidigt stressad. Igår var jag på banken på att fixa mitt legitimation, det gick fort och enkelt. Tog även nya kort som blev lite bättre, i och för sig gick det bara att få bättre kort än de andra eftersom jag var så himla ful. På korten ser man att ena mitt öga är större än det andra, väldigt fult och irriterande hoppas det inte märks när man går på stan eller så, haha. Nu ska jag kolla några avsnitt på andra avenyn. 



På tal om ögon, så måste jag gå till någon som kan fixa min ögonbryn så de blir lika och även färga de i alla fall. Känns som allting man har två på aldrig exakt är likadant, det verkar vara så. Men ögonbrynen ska jag i alla fall kunna fixa. Kram! ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0