Nu har skolan börjat igen

Godmorgon bloggen!
Nu var det dags att gå till skolan igen då. Hatar att gå upp tidigt på morgonen, ibland önskar jag att det var skola på helgerna för då vaknar jag alltid tidigt självmant men när det är vanliga veckodagar då vill jag bara ligga kvar i sängen. Idag börjar jag 8.20 och slutar runt halv tre. Eftersom jag alltid har så sen lunch på måndagar brukar jag vara hungrig hela dagen så idag har jag ätit frukost, glömt inte bort att ni också måste göra det eftersom det är "dagens viktigaste mål". Nej nu ska jag kila till skolan, börjar om 20 minuter. Ha en bra måndag, kram!

De här är super gott, ni kan även byta ut detta mot lördagsgodiset. ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0