Minusgrader

Vi har ett litet film maraton, men jag är inte speciellt intresserad. Har suttit och pillat på min iPhone och kollat runt på datorn, har även spring i benen, kan inte sitta still för då får jag smått panik. Men nu ligger jag ner bäddad och ska kolla på Oceans eleven med Brad Pitt. Det finns inget mysigare än att kolla film och äta gott med den man älskar regniga, mörka dagar på hösten. Godnatt vi hörs imorgon, kram!



Usch, snart kommer kylan och snart kommer den säkert att hålla i sig. Hoppas på att inte snön kommer i år, har tröttnat. :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0