Ångest

Godmorgon. :)
Igår skulle jag ta kort till mitt legg, usch har aldrig blivit fulare på bild. Fick verkligen ångest så ska testa att ta nya idag med mamma annars får det vara. Då vet jag att jag aldrig kommer använda legget om jag ska ha den bilden som jag tog igår. Men hoppas på att det blir bättre idag, annars börjar jag gråta. Skulle fixat passet idag också men det hinner jag inte, för de stänger tidigt. Men vinterskor ska jag försöka hinna med i alla fall och såklart till banken.



Tappade bort min mobil den här kvällen, ytterst jobbigt! :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0