Annandag jul

Godmorgon, nu har det redan gått två dagar sedan det var julafton. Tiden går verkligen fort nu för tiden. Sitter i alla fall och kollar på Harry Potter som visas på 5an medans jag väntar på att Marcus ska vakna så vi kan gå till centrum och fixa lite saker. Ska bland annat beställa tid att fixa naglarna, fick det av Marcus i julklapp. Sen ska jag kolla lite om det finns någonting roligt i reorna. Imorgon måste jag även komma ihåg att jag ska ringa frisören. Ska klippa och färga håret, fick det av pappa och Marina igår, superbra. För frisören jag ska gå till är grym, men dyr. Så jag hoppas på ett grymt resultat, fick även andra saker men det visar jag imorgon även det jag fick av mamma! :D



Gammal bild.

Kommentarer
Ida Tallhed
Datum: 2010-12-27 | Tid: 01:10:42 | Blogg: http://idatallhed.se

Alltså ska jag hjälpa dig att få in din design eller inte?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0