Melodifestivalen final

Hej, vilket härligt väder det är ute! Känns som om våren verkligen är på väg nu, hoppas det. :) Förresten igår var det final i melodifestivalen, såg ni det? Det gjorde jag, satt bänkad framför TVn. Tycker det var rätt låt som vann! Vad tycker ni? Var det rätt låt som vann eller hade ni hellre sett någon annan på första platsen?

Jag tror och hoppas att det kommer gå bra i den stora finalen i Eurovision Song Contest. :) Nej nu måste jag slita mig från datorn och plugga, suck. Ha en fin dag allesammans, kramkram.



Grattis till Loreen. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0