Är det våren som kommer?

Slutade tidigt idag, så jag är redan hemma, skönt! Imorgon blir det ingen skola för då ska jag jobba, inte heller på onsdag år det någon "riktigt" skola, utan då ska jag endast hålla ett föredrag för tvåorna om mitt företag. :)

Snart börjar våren komma och tiden springer iväg, jag längtar verkligen tills studenten. Har redan börjat kolla på en studenklänning, det är ju bara 2,5 månad kvar så det är på tiden att jag gör det. Har hittat en fin som jag vill ha men tror dock att det kommer vara andra som kommer ha de klänningen också vilket inte är det roligaste. Menmen, får se hur det blir. Ska nog beställa hem den och se hur den ser ut på. Kanske gör det ikväll redan. Ha en underbar dag och passa på att vara ute nu när vädret bjuder på sol och plus grader.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0