Söndag 24 juni

Hej och hå.

Har ni haft en bra midsommar? Min var lugn och alldeles lagom. Kom hem idag och har tagit det lugnt, är ledig från jobbet fram till helgen så ska passa på att hinna en massa roliga saker innan jobbet sätter igång igen, annars då? Vad har hänt sedan jag senast skrev? Inte speciellt mycket, livet har rullat på som vanligt.

Ska snart gå och kolla på en film innan jag ska sova. Funderar på att ta en sväng till stan imorgon, lite beroende på vad det blir för väder. Det ska tydligen inte bli så bra, så får se hur det blir med den saken. Tycker sommarn har varit seg, det har inte riktigt varit den där värmen som jag kommer ihåg från tidigare år, men jag hoppas verkligen att solen kommer fram snart. Juli månad tittar fram genom hörnet och kommer snart den och då har plötsligt hela juni gått, tiden springer verkligen iväg, läskigt..

Har suttit och kollat på lite kläder, hittade den här klänningen b.la.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0