Snart åker jag mot Stockholm

Hej bloggen!
 
Idag lämnar jag Luleå och åker hem tillbaka till Stockholm. Det har varit en härlig vecka här uppe men det ska även bli skönt att komma hem, borta bra men hemma bäst. 

Har varit dålig bloggning, eftersom jag inte haft någon mottagning och internetet är inte det bästa här. Men ska försöka blogga som vanligt igen när jag kommer hem. Vad har ni gjort denna vecka då jag varit borta? Har det varit bra väder i Stockholm? Här har det varit blandat, första dagen var det superfint, men sen har det aldrig varit lika bra. Känns som det aldrig kommer bli någon riktig sommar, så himla trist.. :(
 

Skulle vara riktigt härligt och skönt om Stockholm kunde bjuda på detta vackra väder när jag kommer hem, blå himmel och sol. Hoppas verkligen solen kommer fram tills min födelsedag som är snart i alla fall, hoppashoppas. :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0