Snart är första dagen på året slut.

Blääää vad det suger att inte ha tillgång till någon dator men när jag får det ska jag göra en årsresume, mina nyårs löften och vad jag vill hinna med under 2011. Ni ska även få massa härliga bilder från julen och nyåret som jag inte lagt upp. :D Men kanske kan få låna en dator från någon i hans härliga familj. Nu ska jag kolla någon film som går på TV. Förresten ni har väl inte sett mina nya naglar? ;) Slänger upp en bild imorgon på de då. Ha en underbar kväll så kanske jag skriver något mer inlägg innan jag går och lägger mig, puss!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0