Krångel på blogg.se?

Godmorgon alla underbara läsare. :) Idag är det söndag vilket betyder ångest och pluggdag för min del i alla fall. Men det finns även bra saker med söndagar t.ex. solsidan! Missade ju det förra veckan eftersom jag var på bio men idag får inte missa de. Ganska sjukt att det var 2,5 miljoner svenskar som såg det förra gången (tänk då alla som missade osv). 

Förresten igår så krånglade blogg.se väldigt mycket, jag kom inte in på en enda blogg.se blogg och jag kunde inte blogga heller. Var det bara mig det hände eller hände det er också? Nu ska jag börja plocka lite i rummet så jag inte glömmer någonting sen eftersom vi ska åka till Marcus idag.



En till av hennes favoritplatser, så söt.

Kommentarer
F'
Datum: 2011-01-24 | Tid: 19:39:00 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Haha, söt bild :)

Är det din katt?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0