Imorgon börjar skolan igen...

Ligger och deppar över att skolan börjar imorgon, lite skönt ska det blir att börja "plugga" igen och veta att man får någonting gjort, för nästa år tar ju jag studenten. ;) Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 14 = jag slipper sista lektionen som är idrott vilket är skönt för min lärare hatar typ tjejer (alltså mig). Måste även påminna mig själv att: när jag kommer till pappa i veckan ska jag börja med mina ***, ska be pappa om hjälp så det blir perfekt! :D


Kommentarer
Kicki
Datum: 2011-01-09 | Tid: 20:05:33 | Blogg: http://kickiks.blogg.se/

sv. tack så mycket :D



tråkigt med skola redan imorgon! :S Jag börjar på tisdag! :/

Kicki
Datum: 2011-01-09 | Tid: 20:14:06 | Blogg: http://kickiks.blogg.se/

sv. ska försöka! :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0