BIO + godis

Gick till centrum för att köpa lite gott till bion ikväll, som tur var hann vi precis innan de stängde. Hade helt glömt bort att det var trettondagsafton idag och det räknas ju som helg. Jag fick i alla fall mina älskade chips! :) Eftersom chipsen är godare än pop-cornen på BION så tar jag faktiskt med de, haha. Faktiskt mycket godare att poppa sina egna pop-corn hemma som man köper i påse, kalla mig snål men det är mycket godare och mer ekonomiskt, haha. ;) Vi hämtade även ut bio biljetterna, så vi slipper hålla på med det sen. Visst ser de annorlunda ut? Hämtade ut de i en sån där automat.



Kommentarer
Ida Tallhed
Datum: 2011-01-06 | Tid: 14:46:23 | Blogg: http://idatallhed.se

jo jag mår bra.. du då? :) alltså vill du ha hjälp att he in din design eller vill du inte ha den alls? :/

Pascale
Datum: 2011-01-07 | Tid: 16:50:46 | Blogg: http://pascalee.blogg.se/

vilken film såg ni?


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0