Vem vinner vadet?

Godmorgon alla läsare! 

Har ni sett vilket fint väder det är ute? Sjukt skönt i solen i alla fall, ska nog ta en promenad för jag behöver verkligen frisk luft. Igår så var det väldigt trevligt med lite gäster, tycker sånt är väldigt kul men de åkte ganska tidigt. Igår var det ju melodifestivalen, tyckte ingen var speciellt bra men Danny gick vidare och det tyckte jag var bra i alla fall, hade bara varit konstigt om han inte gått vidare!?

I alla fall, idag så är det super bowl. Vet inte så mycket om det bara att det är världens största tävling som kollas av över miljader personer världens över. Det börjar ikväll klockan 00.00 och håller på till 04.00 eftersom jag är ledig imorgon så kommer jag självklart att titta, okej Marcus kommer kolla då jag tittar på någon film. Vi har slagit vad om jag är inte kommer vara vaken till 04.00 så får jag 200 kronor av Marcus annars tvärt om. Jag brukar ju alltid somna när vi kollar film eller liknande, men idag ska jag kämpa och bevisa att jag kan vara uppe till 04.00. ;) Vem tror ni vinner vadet?


Kolla vilken sötnos, ser ni vad det är? Haha.

Kommentarer
michaela
Datum: 2011-02-06 | Tid: 13:18:06 | Blogg: http://michaelapaulsson.blogg.se/

Frågestund på bloggen!

http://michaelapaulsson.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

Ställ gärna en fråga! Kram!:)

Fujja
Datum: 2011-02-06 | Tid: 14:03:01 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Är det en hund eller katt kanske? :)

Haha, ser typ inget :o


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0