Sovmorgon

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har inte jag gjort, drömde en mardröm om en massa saker och en av de var att Marcus var sur på mig. Blev glad när jag vaknade, det är de bästa med mardrömmar att de inte är sanna. Marcus ligger fortfarande och sover så medans han gör det går jag upp och äter frukost. Det är nästan det godaste målet på hela dagen tycker jag, förut kunde jag inte äta frukost på morgonen, vet inte varför men nu kan jag äta fil, mackor, omelett osv vilket jag tycker är super gott! Som jag sagt för är omeletten den godaste på frukost bordet och smoothien såklart! 


Kommentarer
Ida Tallhed - [B l o g g d e s i g n]
Datum: 2011-02-05 | Tid: 16:45:35 | Blogg: http://idatallhed.se

nja.. men jag kan försöka :D mejla mig bilderna i så fall :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0