H&M Conscious Collection

Godmorgon. Vaknar med strålande väder utanför hur underbart är inte det? Ska nog ta mig en lite promenad innan Marcus kommer. Men det blir senare för nu sitter jag och tittar på super - G damer som går på fyran, väldigt kul att kolla på har alltid tyckt de och just nu leder en svensk (dock har bara 3 stycken åkt men i alla fall). ;)

Som ni kanske redan vet, ett "hettämne" som många redan pratat om, H&Ms kollektion som kommer ut den 14 april. Den är riktigt underbar, längtar till våren nu som bara den. Dessutom är kollektionen miljösmart. Helst av allt vill jag ha de virkade shortsen och en klänning som var riktigt söt. Vad tycker ni om kollektionen? :)



Kommentarer
Fujja'
Datum: 2011-02-08 | Tid: 11:35:39 | Blogg: http://fujjas.blogg.se/

Jaa, men nu har jag fått medicin i alla fall :)

Är du ledig?

Giz
Datum: 2011-02-08 | Tid: 12:10:46 | Blogg: http://SweGizmo.se

sv: hehe ja, det är ursött^^


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0