Vintertid

Godmorgon, nu är klockan halv elva istället för halv tolv ganska skön att gå en extra timme att sova på. Just nu ligger jag och kollar på Boog och Elliot 2, har inte sett ettan men det gör ingenting. Runt tolv åker jag till mamma, med eller utan Marcus. Ska hämta lite saker till kryssningen som är imorgon. Bland annat min kamera, måste bara fixa minneskortet till den. Efter det åker jag till min pappa. Just det måste fixa min svenska idag jätteviktigt ! får inte glömma det. Så påminner mig själv här att ta med pappret som ligger i min väska (tror jag). Ha en trevlig söndag. :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0