Full rulle

Kom precis tillbaka efter en dag på stan. Mötte upp Marcus på hans jobb sen åkte vi tillsammans in till stan. Det blev lite shopping, en klänning och ett linne. Får visa er de senare även tjocktröjan som jag köpte här om dagen, ska bara åka och hämta min systemkamera så jag kan fota kläderna! Vi avslutade dagen med att äta middag tillsammans med Ms familj och några flera, trevligt trevligt! Nu blir det fotboll och film. Känns som det här fotbolls EM har hållt på hur länge som helst, men snart är det slut. Jag tror på att Spaninen eller Tyskland kommer vinna allting. Men det återstår att se! :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0