Vilda Western

Hellu, kom precis hem från skolan slutade sent idag så det är därför. Både jag och Marcus var hungrig så vi har redan börjat med maten i och för sig ska vi endast koka potatis (till mig) och "steka" potatis i ugnen (till Marcus) eftersom vi är duktiga och äter rester från tidigare dagar. Innan vi åkte hem så åkte vi förbi Willys vi köpte lite mat och så, sen så skulle vi köpa chips så köpte vi någon som heter American BBQ och sourcream and onion. När vi kom hem sa Marcus: "Ska vi öppna och testa en?". Klart jag gick med på det. Det var en riktigt riktigt god smak, den var smakrik och lucktade BBQ marinad, mums! Det ska jag äta ikväll. :D


Kommentarer
kajsa
Datum: 2011-02-18 | Tid: 19:04:24 | Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Dom kanske man ska ta och testa =)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0