Svar på en läsa fråga


Fick en fråga om Tibble är bra (nehe) den skolan som jag går på. Om jag ska vara ärliga så är den faktiskt helt okej, men det beror helt på vilka lärare man får men de flesta tycker jag är bra. Jag tycker själv det är ganska slappt (i alla fall inte på engelskan och italienskan, får läxor varje gång) vilket är skönt för man lär sig samtidigt mycket på lektioner, blablabla. Ja Tibble är faktiskt helt okej, dock måste man betala för skolmaten om man bor i Täby. :( Skicka gärna din mail i nästa kommentar och du klickar dig in på min blogg igen. Skulle vara kul att veta om du ska börja där osv, kram på dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0