Skit morgon

Godmorgon. Jag hade världens sämsta morgon idag, jag vaknade runt sju och inser att jag redan måste gå till tåget för att hinna, när jag är halvvägs märker jag att jag tagit det tidiga tåget som dessutom är ett snabbtåg (den stannar alltså inte där jag ska av) men jag tar det ändå för jag orkade inte stå ute i -16 grader och vänta på det andra tåget, eftersom snabbtåget redan var försenat. Från station vid mig till stationen efter skolan där tåget stannade och där jag skulle av tog det runt 40 minuter för tåget att åka den sträckan, som egentligen tar 15 minuter. Där ska jag byta tåg, men det har självklart fastnat ett tåg stationen innan där jag var så tåget blev försenat 30 minuter. Så jag missade första lektion, så såg min morgon ut. Svinkallt och jobbigt, det som är alla hjärtans dag och allt! :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0