Redken vs Kérastase


Eller?

Jag ska köpa nytt shampoo, balsam och hårinpackning till mig hår. Har ni testat någon av dessa? Jag ska köpa för slitet och skadat hår. Självklart så är det olika bra på olika hår typer, men vad tycker ni? Just nu har jag en kérastase men jag tror dock det är mer för att få volym i håret, ska nog gå till "C" och fråga om råd, ni vet hon som slingade och klippte mitt hår? Hon gav ju mig i och för sig de produkterna som jag använder nu, men kanske ska byta för mitt hår kanske behöver någon annan produkt eftersom det kanske passar bättre på mitt hår nu. Har ju haft produkter i ett år trots allt. :D

Kommentarer
Isabella
Datum: 2011-02-21 | Tid: 23:31:39 | Blogg: http://kungisabella.blogg.se/

Riktigt fin header ! <3


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0