Galenskaper

Min alla hjärtans dag har varit underbar som de flesta andra dagar, har ätit gott och fått vara med världens finaste person. Nu ska vi sätta på en film, jag ska upp tidigt så jag antar att jag kommer somna (är trött redan nu) som vanligt. Jag lägger in bilder och berättar mer om dagen imorgon, för nu måste jag börja göra mig i ordning för sängen, hoppas ni haft en fin alla hjärtans dag och att ni firat den med någon ni tycker om eller bara tagit det lugnt, kram. :)



Snart fem år sedan, tiden går fort och saker förändras.

Kommentarer
Fanny
Datum: 2011-02-14 | Tid: 23:32:51 | Blogg: http://fannyelina.blogg.se/

sv; åhja! tack tack :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0