Ben & Jerry's

Usch vad jag bloggat dåligt idag, men har en anledning eftersom jag var iväg på ett jobb. ;) Just nu ligger jag i sängen och pluggar har prov imorgon vilket hindrar mig lite från att blogga. I alla fall, imorgon får jag nog mina skor som jag beställt eftersom de inte kommit idag fastän jag fick ett sms igår att de snart skulle "anlända", aja whatever... 

Imorgon blir det lång helg för mig (är ledig måndag-tisdag) vilket är super skönt! Men imorgon kommer det vara hel stressigt ska åka till en massa ställen för att fixa lite saker samtidigt som jag passar på att övningsköra, ska hämta ut mina skor *jobbigt* sen måste jag se till så att jag ligger i fas i skolan, men det tror jag. Usch vad jag pratar om skola och jobb hela tiden, jag hatar ju skola!? Nåja nu måste jag plugga, suck. :(



Blev riktigt sugen på Ben & Jerry's när jag såg deras bild, var ett tag sedan jag åt de.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0