Batman, apspel och mat?

Åh vad irriterande hade skrivit ett inlägg men självklart försvann det, i alla fall. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och spelar det där apspelet som jag visade en bild på igår. Men ska snart kolla på Batman med Marcus eftersom han ville det och vad gör man inte? ;) Kommer säkert somna så det gör ingenting om den är dålig. Godnatt och sov så gott underbara läsare. Puss! 



Påtal om ingenting så är jag jättesugen på denna pasta som jag åt på Mamma Mia i Hammarbysjöstad, riktigt gott. Har suktat efter denna maträtt sedan vi lämnade stället, mums! :D

Kommentarer
Där solen alltid skiner- följ mitt liv som receptionist po Teneriffa
Datum: 2011-02-23 | Tid: 23:26:16 | Blogg: http://sweetiieme.blogg.se/

sv:aa okej;=) det blir kul va?

Alexandra
Datum: 2011-02-24 | Tid: 06:54:59 | Blogg: http://alexandrareichert.blogg.se/

jobbigt att inlägget försvann!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback

RSS 2.0